2013 жылғы 25 маусымдағы №193
Қазақстан Республикасы
экономика және қаржылық бюджет
жоспарлау Министрдің бұйрығына
2 қосымша
«Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімі Ерейментау қаласының №1 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ-нің 2024 жылғы мемлекеттік қызмет көрсету мәселесі бойынша есебі
Жалпы ережелер.
«Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімі Ерейментау қаласының №1 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ, Ерейментау қаласы, А.Құнанбаев көшесі 17 А
тел: 2-37-09, 5-01-09.
2) Мемлекеттік қызмет көрсету туралы ақпарат.
Білім бөлімі 2025 жылы реестр бойынша мемлекеттік қызметтің 4 түрінен қызмет көрсетті. Жалпы 70 қызмет көрсетіліп, оның 4 халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы, 19 - электронды үкімет порталы арқылы, 51 мемлекеттік органдар (қағаз түрінде) қызмет көрсетілді, көрсетілетін қызметті берушінің ақпараттық жүйелері арқылы электрондық түрде-0 жеке тұлға. Бас тарту саны -0.
Мемлекеттік органдар (қағаз түрінде) арқылы 2 қызмет түрінен 70 қызмет көрсетілген.
3) Ең көп сұранысты қажет ететін - «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет ережесі бойынша – 19 қызмет көрсетілді,
«Балаларды жалпы білім беретін оқу орындарының арасында ауыстыру үшін құжаттар қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет ережесі бойынша - 51 қызмет көрсетілді.
2. Қызмет алушылармен жұмыс.
1) Мемлекеттік қызмет көрсету ақпараттарын «Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімі Ерейментау қаласының №1 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ-нен ақпараттарға арналған қабырға стендтерінен және білім беру ұйымдарының сайттарынан, ХҚКО-нан және Ерейментау ауданы әкімінің веб-сайтынан алуға болады.
2) «Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімі Ерейментау қаласының № 1 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ-сі мемлекеттік қызмет көрсету стандартының жобалары көпшілік алдында талқыға түспеді.
3) Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің ашық айқын болуы үшін, халықты ақпараттандыру бойынша жұмыстар жүргізілуде.
3. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет.
1) Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері.
Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін төмендету және Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында облыстағы барлық мектепке дейінгі орта, арнайы білім беру ұйымдары бірыңғай ақпараттық жүйеде жұмыс істейді Аkmola.kz. Жүйеде 2 автоматтандырылған мемлекеттік қызмет іске асырылуда.
Сондай-ақ, 2020 жылдан бастап барлық білім беру ұйымдарында Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің ҚР БҒМ ММ АЖО жүйесі жұмыс істейді, онда 4 мемлекеттік қызмет қолжетімді.
4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын бақылау
1. Атқарылған мемлекттік қызметтің саны және сапасын ішкі бақылау барысында төмендегідей нәтиже көрсетті:
Жалпы 70 қызмет көрсетіліп, оның 0 халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы, 19 - электронды үкімет порталы арқылы, 51 мемлекеттік органдар (қағаз түрінде) қызмет көрсетілді, көрсетілетін қызметті берушінің ақпараттық жүйелері арқылы электрондық түрде-0 жеке тұлға..
Мемлекеттік қызметті атқаруда мерзімі жағынан шағым тіркелмеді.
5. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің одан әрі тиімділігін және оның сапасына қызмет алушылардың қанағаттануын арттыру
Қызмет алушылардың қанағаттанушылығын арттыру және мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында 2025 жылға ҚР заңнамасын сақтау мәселесі бойынша бақылау іс-шараларының жоспары бекітілді.
2025 жылы білім бөлімі және ведомстволық бағынысты ұйымдар жеке және заңды тұлғаларды қолжетімді және сапалы мемлекеттік қызметтермен қамтамасыз ету бойынша жұмысты жалғастыратын болады.
«Ақмола облысы білім
басқармасының Ерейментау ауданы
бойынша білім бөлімі Ерейментау
қаласының
№1 жалпы орта білім беретін мектебі»
КММ-нің директоры Ж.Сетаева